Здравейте,
имам голям и задълбочаващ се проблем с
алфа 145 1.6 T.S. 120кс. 2001г.
Проблемите започнаха от няколко месеца.
Като запаля сутрин половин час немога да тръгна, никаква мощност, двигателят работи отвратително.
Мъки по майстори, смениха дебитометър, ланда сонда.
Едните казаха прескочила е зъб, нов ремък и нови ролки.
Незнам колко диагностики и нищо накрая.
Последният майстор за мой голям късмет позна, забележете от 5 метра докато палех колата ме накара да я изгася и запаля пак и направо ми каза да отивам да купувам бутала и наистина отварят двигателя двете бутала с дупки между сегментите,а другите пак там напукани.
Сменихме ги, колата тръгна ,но ми каза да внимавам дали чука аванса защото можело той да ги е счупил, тука идва голямото чудене.
Има нещо което чука и ми казаха, че е аванс ( като метален резонанс нещо тън тън тън), но чука само когато паля колата или от 2500-2600 оборота ако е на скорост и винаги когато е загряла напълно!
Пробвах с 100 октана бензин после с друг ... се тая, чука си и това. Минах поне три диагностики никакъв проблем няма нито грешки нищо и никой не може да каже какво е.
Накрая майсторите взеха да се чудят дали е аванс изобщо.
За да ви опътя напълно ще ви кажа, че ланда сондата неработи много добре на ниските обороти до 1500 и месец преди случката сменях съединител ако има значение.
Помагайте ,че ако това нещо счупи и другите бутала трябва да я бракувам направо.
имам голям и задълбочаващ се проблем с
алфа 145 1.6 T.S. 120кс. 2001г.
Проблемите започнаха от няколко месеца.
Като запаля сутрин половин час немога да тръгна, никаква мощност, двигателят работи отвратително.
Мъки по майстори, смениха дебитометър, ланда сонда.
Едните казаха прескочила е зъб, нов ремък и нови ролки.
Незнам колко диагностики и нищо накрая.
Последният майстор за мой голям късмет позна, забележете от 5 метра докато палех колата ме накара да я изгася и запаля пак и направо ми каза да отивам да купувам бутала и наистина отварят двигателя двете бутала с дупки между сегментите,а другите пак там напукани.
Сменихме ги, колата тръгна ,но ми каза да внимавам дали чука аванса защото можело той да ги е счупил, тука идва голямото чудене.
Има нещо което чука и ми казаха, че е аванс ( като метален резонанс нещо тън тън тън), но чука само когато паля колата или от 2500-2600 оборота ако е на скорост и винаги когато е загряла напълно!
Пробвах с 100 октана бензин после с друг ... се тая, чука си и това. Минах поне три диагностики никакъв проблем няма нито грешки нищо и никой не може да каже какво е.
Накрая майсторите взеха да се чудят дали е аванс изобщо.
За да ви опътя напълно ще ви кажа, че ланда сондата неработи много добре на ниските обороти до 1500 и месец преди случката сменях съединител ако има значение.
Помагайте ,че ако това нещо счупи и другите бутала трябва да я бракувам направо.
Comment